7.4.11

nova etapa, aquest cop desde Tailandia

Ara ja fa molt de temps que no escric res. Em fa un xic de vergonya i no se massa com posar-'m-hi, però tinc ganes de transmetre, de plasmar.
En fi, la situació desde l'última entrada al blog a canviat força. Ara la cosa va de Tailandia. A Novembre del 2010 vaig afagar els tracalets i cap al sud est asiàtic! Després de girar per dos o tres mesos per Malaysia, Laos i finalment Tailandia, la xiqueta, va trovar feina en una petita ciutat del nort. Chiang Mai es una ciutat cuirosa. Per una banda hi ha unes muralles quadrades que tanquen literalment el casc antic. Ple de turistes, pubs nocturns, mercats als carrers i un munt de tuctucs amunt i aball. Per altra banda, fora de les muralles s'obre una ciutat jove, amb una universitat potent i molta joventut pels carrers. Hi ha una muntanya que domina la ciutat. Doi Suthep, la més alta de Tailandia. Naltros hem llogat la nostra caseta al peu d'aquesta muntanya, a la vora del verd dels boscos i força aprop de la zona universitaria. La companya treballa. Jo estudio i faig força el gandul, la veritat, però tinc l'oportunitat de fer contacte amb la gent local. Amics tailandesos amb els que se m'obre tot una cultura exòtica desde el nostre punt de vista però molt tolerant i amistosa. Potser en les properes entrades al blog explicaré cosetes d'aquí, diferències i potser coses de les que hauriem d'apendre. Com sigui, ja es un pas tornar a escriure al blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada